GY.I.K.

1. Előre utalás esetén meg kell adnom a személyes adataimat és a bankszámlaszámomat?

Természetesen NEM. Nekünk sem a személyes adatokat, sem pedig a bankszámlaszámot nem kell megadni.
Az előre utalásos fizetés így teljesen biztonságos a Vásárlóknak!
Előre utalásos fizetésnél automatikusan kap egy e-mailt a rendszertől, rendelés leadást követően.
Az e-mailben szerepel cégünk neve és a bankszámlaszámunk, amire tud utalni, illetve a rendelési azonosító, ami az Ön aktuális rendelésének a száma, valamint az utalandó összeg.

2. Ha elutaltam az összeget hogyan történik a rendelésem tovább, mikor kapom meg a csomagomat?

Amint a bankszámlánkon van az utalt összeg a csomagot összekészítjük és még aznap, de legkésőbb másnap feladjuk, amiről  értesítést kap e-mailben.

3. Regisztráltam, de nem kaptam aktiváló e-mailt a rendszertől, mi lehet a hiba?
2 hiba lehetőség fordul elő legtöbbször.

1, A Vásárló félre írja a saját e-mail címét, ezért nem is kaphatja meg az e-mail címére az aktiváló e-mailt.
Regisztráljon újra és figyelmesen írja be az e-mail címét.
2, Spam/levélszemétbe kerül a levél, kérjük ellenőrizze ebben a mappában is az aktiváló e-amilt.

4. Utánvétellel is elkülditek a csomagot?

Sajnos utánvétellel semmilyen esetben sem küldünk el csomagot!

5. Miért csak ELŐRE UTALÁSSAL vagy BANKKÁRTYÁVAL lehet fizetni?

Az elmúlt évek rossz tapasztalatai alapján muszáj volt az ELŐRE UTALÁSOS fizetési módot, illetve az azonnali BANKKÁRTYÁS fizetést bevezetni, ami előnyére válik webáruházunknak és a Vásárlóinknak is!
Így kizárjuk azokat a Vásárlókat, akik meggondolatlanul rendelgetnek és többszöri figyelmeztetés után sem hajlandóak átvenni a csomagjukat!
Ez által biztonságosan működik a webáruházunk és a Vásárlónak is sokkal kedvezőbb a szállítási költsége, mert nincs utánvételi díj!

0